onsdag 6 maj 2009

Weird day today

Riktigt konstig dag idag. . . Allt är konstigt det är trafikkaos ingen buss eller bahn linje går typ som den ska i stan. Detta på grund av en demonstration. Vi får konstiga uppgifter av cheferna o N har fått för sig att jag har en utbildning i reklam. . . O vad jag än säger så protesterar hon o säger: "så är det!!!". Jag vet inte riktigt vart hon vill komma med det, men hon har säkert en plan, måste erkänna att jag är otroligt nyfiken på vad det skulle kunna vara. . .
Dessutom har jag gjort saker jag inte brukar göra idag. . .
* Jag åt frukost hemma, det har inte hänt sedan mamma var här o innan dess sedan typ början på februari.
* Jag tog tag i saker som jag borde frågat om för länge sedan (grejer om språk certifikat osv. )
* Jag har sagt nej till vissa uppgifter eftersom jag verkligen inte har tid o det här som jag gör just nu (de 1000 sakerna) har prioritet =)
* Jag har känt mig stolt över mig själv (det var länge sedan jag kände mig så extremt stolt som idag) för att jag verkligen kan saker o för att jag tar chanser att visa det!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar