söndag 3 maj 2009

Här kommer en repris:

. . .
I want to love you but I better not touch
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much
I want to taste you but your lips are venomous poison
Youre poison running through my veins
Youre poison. . .

Jag är helt förälskad i låten fortfarande. . . Har under helgen lyckats trötta ut både min kära mitbewohnerin o E med den låten, haha ;-) Själv tröttnar jag ALDRIG!!! Har jag sagt det att den är min ringsignal på min nya mobil =) Inte svårt att räkna ut va, hah =D
Signatur V

2 kommentarer:

Kära Mitbewohnerin sa...

Nej, mig har du inte lyckats trötta ut med den än! Vill förresten fortfarande ha den kortare versionen för att kunna ha det som din alldeles egna ringsignal.. :)

~ Kiss and Tell ~ sa...

Vilken tur ;-) Då kan jag dra på lite extra på volymen hemma, heheh =) Jag skickar den ikväll om du påminner mig!! Värsta lyxen att ha en egen ringsignal ;-)

Skicka en kommentar