lördag 23 maj 2009

Logiskt

En vän till mig o älsklingen kommer förmodligen o hälsar på oss någon dag nästa helg - vilket blir hur kul som helst!!! Han har redan hittat en (gay) restaurant som han vill gå till, trevligt med gäster som vet vad de vill =) Nyfiken som jag är googlade jag vad det var för ställe men hittade inte det. . . Älsklingen tror att han inte kommer ihåg namnet rätt :-( Naja, men jag hittade andra mycket intressanta ställen o hemsidor. . . Dels så finns det ett ställe ganska nära där jag bor som heter Pink Lounge som jag gärna skulle vilja gå till:
Die neue Retro
'Gay, Lesbian & Friends'
Location in Düsseldorf!!!

Eintritt Frei!!

Happy Hour bis 23 h im Mai !!

More Party - more Fun!!!

Jag är en vän så jag är välkommen *ler* dessutom tyckte jag att det här lät väldigt spännande:

Freitags & Samstags

...the weekend is here!

> Underground open

und...........

Jag undrar vad und.......... innebär ;-)

Sen hittade jag en gay-guide för Düsseldorf där fanns allt från sex-partys, restauranger till tandläkare o läkare. Älsklingen förstod inte riktigt varför man ska behöva veta läggningen på läkaren eller tandläkaren själv tycker jag att det är praktiskt. Går man till en snygg manlig läkare kan man flirta men dit vill man kanske inte gå om man har något besvär som man inte vill att en potentiell date ska veta, då kan man gå till en som man vet inte skulle vara intresserad (kvinna eller gay - perfekt). Inte för att detta rör mig eftersom jag har min älskling !! Som för övrigt tycker att det är sjukt att jag ser en/min läkare som en potentiell date ;-) Mycket logiskt tycker dock jag!!

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar