söndag 24 maj 2009

Trevlig överraskning

Igår morse när jag loggade in på datorn o laddade ner mina mail fick jag en mycket trevlig överraskning! En kompis från Estland som jag inte träffat på säkert 10 år har lagt till mig på Facebook. Otroligt kul att höra från henne!! Vi hade sommarstugor bara några hus ifrån varandra o umgicks ganska intensivt ett tag, hon o hennes mamma var t.o.m. o hälsade på mig/oss i Sverige vid något/några tillfällen! Hennes mamma är en av de trevligaste personerna jag träffat hur gullig som helst verkligen!
Jag måste erkänna att jag är otroligt trött på Facebook egentligen o på att alla kan veta allt om en där men samtidigt är det otroligt kul att kunna få kontakt med människor man tappat kontakten med!! Jag är däremot en människa som verkligen inte gillar när folk lägger till en efter att man träffats en gång på en fest eller ja att man helt enkelt bara vill ha flera vänner o typ "tävlar" i att ha vänner. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar