tisdag 19 maj 2009

dålig dag vs. bra dag

Hade en riktigt dålig dag på jobbet igår inte på grund av jobbet utan på grund av allt som händer omkring mig just nu eller ja vissa saker hade med jobbet att göra för vissa personer är riktiga idioter (syftar inte på någon av oss på kontoret nu). Det var länge sedan jag var så ilsken o irriterad som jag var igår mr X var så rädd att jag skulle få utbrott på honom så han vågade inte låsa in sin dator med min ifall jag skulle få för mig att kasta ut den, man vet ju aldrig om jag kanske skulle blivit irriterad på honom av något skäl.

Idag har det vart bättre har vart riktigt effektiv o så har jag en långhelg att se framemot. Dessutom var O äntligen tillbaka trodde aldrig att jag skulle säga det men jag har saknat henne. Jag tycker om människor som är raka o inte slingrar sig o går bakom ryggen på en. Jag har riktigt mycket respekt för henne fast hon är ryss. Jag hoppas att morgondagen blir lika underbar som idag =) Jag har svävat runt på rosa moln hela dagen har nästan haft en nykär känsla i mig. På kvällen imogon kommer som sagt mitt underbara hjärta ska bli super mysigt!!

Älsklingen o jag ska försöka hinna med Holland o massa bröllops grejer under dagarna baby är här, det är extremt jobbigt att planera bröllopet på distans. . . Vi borde va med varandra hela tiden. . . Därför bor man ihop när man planerar bröllop!!! På fredagkväll ska min schatz hälsa på en av sina bästa kompisar i Bochum (40 min härifrån) o jag ska busa här i underbara Düssan (oh yeah baby va jag längtar, jag hoppas bara att det blir av så som planerat. . . ). Vet inte om det är en så bra idee det jag/vi planerar det värsta är hemlighetsmakeriet runt det o jag känner redan nu ångesten som kommer att komma på lördag. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar