måndag 11 maj 2009

so weird day today del I

Ok, det sjuka med denna dag fortsätter. . . Strax innan lunch ringer en bekant till L henne o frågar om hon jag o han kan ta en kaffe. . . Vi har aldrig träffats o egentligen aldrig haft något att göra med varandra. Det enda är att han o jag har två gemensamma bekanta, att vi jobbat på samma företag vid olika tidpunkter dock o att jag vart o fikat med L några gånger när han messat eller ringt henne.
Jaag vet en hel del om denna människ från dag 1 här på företaget har folk pratat om honom DAGLIGEN, det sjuka var att han visste att jag visste mycket o att han visste extremt mycket om mig som han inte borde kunna veta. . . Frågade L efter fikan o hon var minst lika förvånad hur han kunde veta vissa grejer (till saken hör att den andra gemensamma bekanta som vi har absolut inte kan veta några av grejerna han sa o visste om mig. . . Japp, L visste nog inte heller det innan, fast hon vet mer om mig än de flesta personer i min omgivning. . .). Nu är jag nyfiken: hur vet han? varför vet han? vad vinner han på att veta? varför denna vi måste verkligen ta fikan alla tre helst IDAG!!! o varför frågade han mig väldigt konstiga frågor?? hmm. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar