måndag 11 maj 2009

Vad menar han??????????????????

Har hur mycket som helst att göra på jobbet idag. . . O jag har jobbat på bra i ett snabbt tempo o mycket taktiskt så det har verkligen känts som om jag fått flyt i det jag gjort idag, sen från ingenstans kommer ett mail som jag verkligen inte vet hur jag ska tolka. . . Från chefen som skriver till vår "uppdragsgivare" att jag är en trainee o kommer att ta över N's uppgifter nu när hon blivit befodrad. Grejen är bara den att jag inte vet om det är under den korta tiden jag kommer att vara kvar här eller om han menar sen oxå. . . Det var svårt att utläsa :-( Nu sitter jag o funderar på det o jobbet blir lidande. . . Man kan verkligen tolka det på olika sätt o han har ju sagt att vi ska ta ett snack senare om det finns möjlighet att ha kvar mig, så jag antar att det gäller praktiktiden ut men jag kan inget annat än att hoppas!! Varför skulle han annars skriva det till cheferna hos vår uppdragsgivare??? Meh oh jag tror att jag blir galen, jag vill ju så galet gärna!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar