onsdag 27 maj 2009

Ledsen i ögat

Det är så j-kla tråkigt när man träffar en person en gång som man verkligen tycker är trevlig o vet att man aldrig mer kommer att träffas. . . Vägarna kommer inte att korsas :-(
Det är en av våra gäster jag pratar om, vi har haft väldigt mycket kontakt via mail o via telefon den tiden jag har vart på företaget här men han är placerad i ett annat land o chansen att vi kommer att träffas igen är så minemal så att den inte finns så länge jag inte får jobb här, men det kommer nog tyvärr inte att ske. . .
I reklambranschen träffar man mycket trevligt folk men det är få som är sådanna som jag skulle kunna se i min närmaste umgängeskrets privat - han är en sådann!! Tror att baby o han skulle komma otroligt bra överens oxå, tråkigt tråkigt *ledsen i ögat*
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar