söndag 10 maj 2009

Jag vill inte gifta mig. . .

. . . Jag tycker inte att et är kul längre. Rättare sagt har jag inte tyckt att det är kul mer ett bra tag.

Why??
* Jag måste ta bort folk från gästlistan som jag egentligen vill bjuda på grund av platsbrist o det är inte få det är ca 10 personer fortfarande. . . Jag mår dåligt av det här hur väljer man??
* Det är jobbigt att fixa inbjudningarna o allt som hör till
* Jag kan inget om mönster o sömnad. Har fått klänningsmönster skickat till mig o jag tycker att det ser förjävligt ut, men det kan mycket väl bero att tyget ser billigt ut på bilden o att bruden inte är speciellt snygg. Mitt tyg är helt annorlunda det är klassiskt o snyggt, men hur ska jag kunna veta det?? Hon som ska sy den säger att det är så som jag beskrev den o jag tror verkligen att hon förstår hur jag vill ha den men när den optiskt inte ser ut som den som jag ska ha eftersom vi ska ändra ganska mycket på snittet. Hur ska JAG veta???
* Det är så otroligt mycket saker som måste fixas o jag har ingen tid eller ork eller lust.
* osv. . .

Jag ser som sagt var inte framemot min bröllopsdag jag tycker bara att det är jobbigt o ändå är jag en person som tycker om att organisera o greje i vanliga fall men nu är det bara för mycket. . . Jag mår dåligt av allt!!

Naja, jag har ju ingen ring på fingret än så jag kan fortfarande hoppa av det *pik pik* Jag är ju fortfarande inte förlovad bara så att du vet hjärtat. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar