onsdag 8 april 2009

Receptionen

Sitter i receptionen på jobbet idag, egentligen något jag inte har något emot men idag är det fruktansvärt tråkigt, eftersom typ alla är sjuka eller JÄTTEupptagna *suck* o inte kan jag göra något "riktigt" jobb heller eftersom man blir avbruten hela tiden av telefonen eller någon som har en minut att prata eller har något de behöver hjälp med. . . Så då sitter jag o surfar o hmmm, bloggar, inte så jättebra kanske men bättre att det ser ut för dem som kommer utifrån att jag jobbar än läser bok eller tidning eller???
Signatur V

4 kommentarer:

Kära Mitbewohnerin sa...

Tycker jag låter jättebra! ;) Keep up the good work!

~ Kiss and Tell ~ sa...

Haha. . . Jag jobbar på att komma till din nivå på bloggande *ler* det lär iof ta ett tag =)

Kära Mitbewohnerin sa...

Ne, idag har du fått ihop fler inlägg än jag. Bra jobbat! :)

~ Kiss and Tell ~ sa...

Tackar så mkt skulle inte vary så om du inte peppat mig *ler* så tack tack!!!

Skicka en kommentar