söndag 19 april 2009

More random pics from DTM


Jag bara älskar att få reklam saker o när det är en gummibjörnspåse med bilar på framsidan o DTM-"gummibjörnar" inuti blir jag helt till mig!!! Dessutom gillar jag slogan eller vad man nu ska kalla det på påsen "Gib gummi!". . . Klockrent!!! Det betyder ge gummi för den som inte kunde lista ut det ;-)

Haha. . . Det här tycker jag är lite roligt min mitbewohner är minst lika envis som jag o idag så var det tjejen som stog bredvid som fick känna på det. BOKSTAVLIGT TALAT, fröken H vägrade att ge sig när tjejen försökte putta/fösta/pusta/frusta/armbåga bort henne o vem vann!!! Det är väl inte så svårt att lista ut hon är ju finsk för sjutton gubbar!!!!

Pausunderhållning!! Baby när ska vi ta motorcykelkörkort så att vi kan börja lära oss att göra en massa coola konster o åka snabbt!!!

Maskoten, Tibor tror jag att han hette. Maskotchen på tyska för övrigt.

Så snygg var kö efter några varv med bilarna!!! Det är så otroligt häftigt jag blir helt till mig adrenalinet rusar i kroppen o jag inser at jag borde jobba med bilar!! Nej, men vänta det är ju det jag kind of gör ;-)
Signatur V

3 kommentarer:

Kära Mitbewohnerin sa...

Hah, I just love this inlägg! Kan inte säga nåt annat! :)

~ Kiss and Tell ~ sa...

hehe. . . I know, men det säger allt om hur det var idag lixom!!!
Go din finskhet ;-)

Anonym sa...

Jag gillar ge gummi påsen jag med.

Skicka en kommentar