måndag 13 april 2009

Enkelt med bloggdesign

Har suttit halva morgonen o försökt fixa bloggdesignen så att den i alla fall blir lite som fröken vill ha den. . .

N: Kolla, men nu ser det coolt ut!!
V: Ehhhh, ok men vad hände med Rheinturm??
N: Vad menar du??
V: Jo, men halva är ju borta!!!!
N: (Med ansträngd röst) Men det ser ganska coolt ut!
V: Aaaa, vist (observera ironin i rösten). . .
N: Jaha, ska jag rädda den oxå?? (Precis innan hade han fått rädda sträcken på bron som försvann för mycket enligt lilla snälla rara mig). . .
V: Ehhh, ja det är bara det att den (o brosnörena) är typ hela silhuetten juh!!!!! (Förstår inte varför det ska vara så svårt!!).
N: (Suckar djupt!!) OK, jag kan försöka men det är ju coolt som det är nu...
V: Om du säger det så. . . (Mycket klart missnöjd på rösten)

Paus. . .

N: Är det här ngt vi kan arbeta med (Rheinturm svävar fortfaradne i luften)
V: Ehh. . . (Förstår att jag är omöjlig o försöker hjälpa). Men går det inte att typ fylla i det med en penna??
N: (Djup suck o muttrande som jag inte kan förstå). Ska se vad jag kan göra. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar