söndag 12 april 2009

Omöjliga krav

Sitter o håller på att fundera på vilken bloggdesign jag ska ha o kommer med det ena omöjliga kravet efter det andra till min egna "webbdesigner". . . Han blir inte så glad på mig o mina idéer o krav. . .

V: Det vore as coolt om man kunde göra det här!!!!
N: Du kan inte mena allvar!!!
V: Nehe, oki, då gör jag inte det. . . (Man hör hur min entusiasm försvinner). . .

Det går några minuter hjärtat mitt har börjat kolla på grundgrejerna som jag vill ha igen när:

V: Äääääääääääälsklig vet du va som vore häftigt om man kunde göra med bloggen. . .
N: Jaha, ska jag spendera tid på att söka hur man kan lösa det nu???
V: Nej, det är lugnt. . . Vore bara coolt!!
N: Ja, men vill du att jag ska kolla upp det nu??
V: Nej, det är lugnt det behövs inte als (säger jag med den mest oskyldiga rösten jag kan).

O så håller det på o har hållit på hela dagen. . .

V: Baby om du läser det här. . .Vet du vad som skulle vara riktigt coolt. . . Om jag inte skulle behöva skriva inläggen själv utan om jag bara kunde tänka dem o så hamnade de på bloggen!!! Puss baby jag älskar dig o tack ;-)

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar