måndag 20 april 2009

Full på jobbet=en bra dag

Har haft en super dag idag. Först var det massa sekt på jobbet eftersom T gifte sig i helgen, GRATTIS!!! Men shit jag var helt jättedragen när jag gick från jobbet, galet!!

Sedan blev det sushi med Lo, helt underbart att hon är tillbaka. Hon har vart på semester i Italien i TVÅ hela veckor, helt galet vad jag har saknat henne!! Det var så mysigt att få mitt dagliga Godmorgon måndag - mail av henne. Vi skriver ca (minst) 10 mail fram o tillbaka om dagen, den som kommer till jobbet börjar med Godmorgon + veckodagen (o sen eventuellt något mer om det är någon speciell dag). Det är så otroligt mysigt o sen är det kul att hålla varandra uppdaterade om vad som händer på våra respektive arbetsplatser =)

Jetzt schlafen jag ska inte försova mig imorgon igen. . . GOD NATT!!!

xoxo

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar