onsdag 22 april 2009

Flirta eller inte flirta det är frågan

Vad räknas egentligen till flirtning?? Jag o en kollega hade den diskussionen idag. . . Jag tycker själv att jag är en ganska flirtig människa, har alltid vart det o kommer alltid att vara det!! Jag slänger mig inte på folk eller så men jag tittar gärna folk i ögonen o rör mig (missförstå mig inte) på ett sk flirtigt sätt. . . I Sverige är det inte så jätteiögonfalland, men utomlands så är folk kanske inte riktigt på samma sätt. Det roliga är att min kära kollega sa att hon inte tyckte att jag var speciellt flirtig att jag bara är en sprallig person med mycket personlighet o därför kan jag ses som flirtigt!! Säger bara YOU MADE MY DAY SWEETY!!!
Signatur V

2 kommentarer:

Kära Mitbewohnerin sa...

HAH säger jag bara! Hon har mycket att lära sig, hon.... =P

~ Kiss and Tell ~ sa...

Hehe. . .Jag måste säga att jag är mycket nöjd med hennes slutsatser =) mohahahah!!! Jag är riktigt oskyldig, det är BARA min positiva personlighet *ler*

Skicka en kommentar