måndag 13 april 2009

Bröllopsplanering

God morgon allihopa!!!
Idag ska det planeras bröllop vilket skulle vara hur kul som helst om det inte vore för att jag känner mig stressad över det!!!!

Idag ska jag försöka hinna med:
* Gästlistan, vilket är svårare än vad man tror eftersom ALLA förväntar sig att bli inbjudna. . .
* Forma inbjudningarna
* Komma på en lösning för hur vi enklast ska få iväg inbjudningarna
* Catering - vad ska vi beställa därifrån?
* Beställa färskfisk (annat ställe än cateringen)
* Fundera på servicepersonal
* Sortera papper o dyl. som har med bröllopet att göra

Nej, nu ska jag fundera på om det är ngt annat jag borde ha på listan, sen ska jag hoppa in i duschen o sen ska jag börja kryssa av listan =)



Följ min blogg med bloglovin
Signatur V

2 kommentarer:

Linda sa...

Lycka till, det är mycket som ska hinnas med under en dag!

~ Kiss and Tell ~ sa...

Haha, det kan verkligen behövas har bara kunnat kryssa av fisken, nästan klara med cateringen överlag o håller på att bli galen av inbjudningarna... Måste stryka minst 10 pers (från min lista). . .

Skicka en kommentar