lördag 18 april 2009

Ingen lust

Mår fortfarande fruktansvärt illa. . . Somnade först vid kl 3-3.30 i natt eftersom jag mådde så fruktansvärt illa o det är inte mycket bättre idag :-( Det går i vågor, ibland känns det hur bra som helst o ibland får jag känslan av att jag kommer att spy. . . Morr o suck, hade hoppats på en trevlig, solig helg med massor av kul o så verkar det inte bli *ledsen i ögat*
Först trodde jag att det var något jag åt igår, men det var det nog inte. Tror att det är ångest. . . Behöver prata med någon jag kan lita på, som bryr sig (läs: på riktigt), någon som inte är falsk!!! Inte mot mig i alla fall =)

Ps. Inlägget om igår lägger jag upp senare. . . Det ligger ett halvklart utkast här, men jag måste skriva klart det, men inte just nu. . .
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar