lördag 11 april 2009

Helt underbar dag!!



Idag har vi haft världens underbaraste dag typ, ja förutom att jag av någon anledning lyckats glömma koden till både mitt svenska o tyska kontokort, men det gick bra iaf eftersom baby kunde betala för oss o jag visste att jag hade koderna uppskrivna hemma =)

Det började med en skön sovmorgon, vaknade runt tio o var super fit!! Efter en lång o skön dusch hade vi mysfrukost älsklingen o jag.
Vid strax innan tre kom M förbi o vi tog sällskap till ALDI där vi skulle träffa resten av svenskarna o handla inför vår "påskmiddag". . . Grillat blev det, ruskigt gott o trevligt att sitta nere vid Rhein, dricka vin, äta god mat o ha underbart trevligt sällskap =) Tack för en riktigt lyckad dag/kväll!!

Nu är vi precis hemkomna babyn o jag, hur mysigt som helst att vara hemma så tidigt så att man kan njuta lite av att få vara med varandra, det är så sällan vi har tid att bara vara med varandra!!! Men först ska jag ägna lite tid åt bloggen ;-)

GLAD PÅSK!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar