måndag 3 maj 2010

Tack.

"Jag saknar dig, Schatz. Hur mår du? Hur går det?" C har ringt mig nästan varje dag för att hålla mig uppdaterad om vad som händer och för att kolla att jag mår bra eller om han kan göra något för att få mig mindre frustrerad (ge mig nikotinplåster eller sömnpiller, haha). Uppskattar honom på ett annat sätt. Han växer i mina ögon. Tack!

Är även tacksam till min kära x-mitbewohnerin som stått ut med mitt klagande per sms, mail o skype. Har vart skönt att ta ut frustrationen och jag uppskattar att hon orkat lyssna och ge mig råd trotts att hon själv haft mycket för sig. TACK!

Tack älskling för att du försökte rädda mig! Det har vart ansträngande för dig med jag vet. Jag älskar dig!

Det är små gesterna som betyder otroligt mycket. Vet inte varför det här besöket har vart speciellt jobbigt. Antar att jag haft kortare stubin än vanligt. . . Kanske för att pappa inte var med och neutraliserade eller för att det här besöket var extra långt.
Signatur V

2 kommentarer:

Kära Ex-Mitbewohnerin sa...

Så jobbigt var det inte att läsa det! Så det var så lit eså! :)

~ Kiss and Tell ~ sa...

Vilken tur :):) Tack igen ibland behöver man ha något att klaga på, hehe!

Skicka en kommentar