söndag 9 maj 2010

Discofoxtrot och svett.

Apropå discofoxtroten: kände mig som en trasdocka borde kanske gå en danskurs för roligt var det. Riktigt roligt! Dessutom blev jag riktigt svettig. Hade visserligen det problemet hela dagen igår att jag svettades. Det började redan på väg till affären. Fortsatte under köttbullslagningen, direkt efter duschen igen och det fortsatte fram tills jag gick upp ur sängen imorse. Det rann svett på min rygg även när jag bara stod stilla. Det kanske inte låter så konstigt men jag brukar frysa hela tiden, brukar ha långärmat när andra ligger och svettas i linne eller bikini. Igår var det till och med varmt när jag stod på balkongen och alla andra frös och gick in. Weird! Har märkt att mina hormoner inte riktigt vart i ordning den senaste tiden och efter igår blir jag ännu mer säker på att något är fel. Måste ringa läkaren och boka en tid för tester. Har haft fel på mina hormoner tidigare och nu är jag rädd att det är tillbaka. Ska ringa och boka tid nästa vecka, det ska jag verkligen!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar