måndag 31 maj 2010

Archive - Bullets

Har hört en låt några gånger men har aldrig hört/lagt på minnet namnet på låten och inte heller namnet på gruppen, däremot kommer jag vagt ihåg att det är en naken/nästan naken man i videon (ja, man kommer ihåg det viktigaste, hehe). För några dagar sedan hörde jag låten igen - älskar den. Den här gången bestämde jag mig för att lyssna noga och lägga några meningar på minnet så att jag skulle kunna googla låten. När jag vaknade och skulle googla den var jag säker på att det var orden: perfect romance, perfect romance, perfect romance som sjöngs hela tiden. Tror att jag säkert la ner en timme - utan framgång. Plötsligt poppar namnet på gruppen upp i mitt huvud, tydligen har jag omedvetet hört det. Skriver in det på Spotify börjar lyssna på låt efter låt. Den åttonde låten jag lyssnar på är en fullträff. Här är den på Youtube.com.


Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar