onsdag 26 maj 2010

Mr. Wrong

Har undvikit att vara online idag. Har inte orken att ta diskussionen som väntar. Skjuter det på framtiden. Tar det imorgon. vet att det kommer att leda till ännu en natt av dålig sömn men idag värker mitt huvud. Han är 37 år gammal men beter sig som 7. Han är egoistisk som få och tänker sällan på konsekvenserna av vad han gör och säger. Han är någon man måste ha tålamod med men just nu känns det som om mitt håller på att ta slut. Ett samtal med en god vän fick mig riktigt uppspelt och irriterad. Jag gillar egentligen mr. Wrong han är någon jag skulle kunna ringa mitt i natten om något hände och han skulle komma på fem röda men just nu är jag i en situation att jag måste ta en diskussion med honom som kommer att ha en del riktigt hårda ord. Hoppas att jag har kraft imorgon. Nu god natt!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar