lördag 20 mars 2010

Staden som aldrig gör en besviken har lyckats.

Staden som aldrig gör en besviken har lyckats. Den senaste tiden har vart oberäknelig, har ofta blivit besviken: på vänner/bekanta, på utelivet, på jobbmöjligheterna, på vädret, . . . Ta utelivet som exempel den senaste tiden har staden vart ganska tom, musiken på ställena inte den stilen/sorten som den brukade, ställen som brukade vara fulla är tomma, inte ens efter ett fotbollsspel är det garanterat att staden är full av folk. Vad har hänt? Är besviken. Det måste bli kul ikväll, känner att jag behöver det, annars känns det som om jag kommer att ge upp. Vill inte behöva ge upp. Vill inte känna att jag kanske ändå borde åkt till Sverige för att få lite distans och för att uppskatta det jag har här mer, men det kanske är något jag kommer att behöva.
Signatur V

2 kommentarer:

Kära Ex-Mitbewohnerin sa...

Kan det vara fastetiden som gör att mindre folk är ute på stan?

~ Kiss and Tell ~ sa...

Det kan du ha rätt i! Hoppas det annars hoppar jag från en bro.... Japp, en sådan måndag igen tur att vi ska på fotboll ikv annars hade jag bara sett mörker :( :( :(

Skicka en kommentar