måndag 29 mars 2010

Förhållanden, tillfälliga relationer och vänskap.

"Åldern spelar stor roll" säger han och fortsätter "Jag menar det är en stor faktor, man är inte på samma våglängd om det är stor åldersskillnad". "Åldern är bara en siffra. Allt beror på hur bra man kommer överens och hur mycket man har gemensamt." säger jag han nickar och skrattar "Fast oftast har man lite gemensamt" kan inget annat än att hålla med. "Oftast, men det finns en hel del undantag". Vi pratar om förhållanden, tillfälliga relationer och vänskap. Han träffar många olika tjejer och kvinnor. Han har svårt att öppna sig och släppa in folk på livet. "Det finns en tjej som jag skulle vara beredd att testa att ha ett förhållande med men hon är fortfarande för ung. Om några år kanske det kan bli något seriöst". Jag tycker att han säger emot sig själv det fortfarande kommer att vara lika stor åldersskillnad om några år, bara att de båda då blivit äldre och eventuellt visare. Han ger sig och ger mig rätt, det är skönt eftersom han gärna vill ha det sista ordet.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar