söndag 28 mars 2010

Hur ska jag formulera mig?

Har så mycket att skriva det kliar i fingrarna men jag vet inte hur och vart jag ska börja. Skriver en text men raderar den igen. Hur ska jag formulera mig? Hur jag än skriver kommer inte det jag vill få fram fram, blir bara en massa komplicerat kaos som jag inte ens förstår själv. Måste rensa mina tankar innan jag kan formulera något vettigt.

Helgen var lyckad. I fredags var jag inbjuden hos min kära x-mitbewohnerin på ett glas vin. Det blev två flaskor hemma hos henne och sedan vidare till stan där vi mötte upp K och hans vänner. Vi gick vidare till Engel där vi träffade J och hennes kompis C, blev kvar till efter 5 mycket dans, skratt och alkohol. Trevligt var det, riktigt trevligt!

Lördagen blev mindre trevlig huvudet var tungt och gjorde ont, kroppen värkte och allt kändes ansträngande. Vaknade till liv vid 17-18 tiden efter ett långt bad. 20.20 var jag åter hemma hos min x-mitbewohnerin och vi såg på tyska idol - mysigt!! Tack, hehe. . . Därefter tog jag mig till stan, träffade några vänner och gick hem tidigt. Skönt!

Idag sov jag lääänge. Klockan 14 (sommartid) vaknade jag. Träffade mr Wrong på stan för att hjälpa honom att bestämma om han skulle köpa en parfym eller inte. Blev en rolig shoppingrunda, tycker om att kolla på killkläder. Efter rundan tog vi en kaffe, han är så annorlunda när man träffar honom utanför gruppen. Blev en skön dag som slutade med ett telefonsamtal som gav mig ett leende på läpparna för resten av kvällen.

Nu god natt och sov gott!! Imorgon kommer min älskling hem från en fart fylld helg i Hamburg, miss you baby!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar