måndag 22 mars 2010

Lätt hänt om jag var förbannad att jag råkade skriva M istället för N, tänkte han.

"Nu flög M ut :-( "* skulle skicka ett SMS till L om statusen i dsds**. Har inte tänkt mer på det tills jag får ett mail idag. "Hej, är allt bra? Hade du o N*** en stor fight i lördagsnatt o du kastade ut honom? Vad har hänt?" Ja, fel skickat om man säger så... Han vet inte att jag är ett så stort idolfan att jag t.o.m smsar om det mitt i natten ;-) Lätt hänt om jag var förbannad att jag råkade skriva M istället för N, tänkte han och dessutom vet han att jag för tillfället har otroliga skiftningar i mitt humör och att jag är lättretlig. Har inte skrattat så mycket på länge som när jag svarade honom.

* På tyska: "jetzt ist M rausgeflogen :-("
** Tyska idol
** Min man. Hon trodde att jag råkat skriva m ist för n ;-)
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar