torsdag 9 juni 2011

Vackra kvinnor/tjejer - kan inte få nog av dem men ikväll blir det sista gången på länge. . .

Yeay ikväll är det Germanys next top model-final. Ser så mycket framemot det, kommer att bli spännande.


Från vänster: Rebecca, Jana och Amelie.

Jag hoppas personligen att Rebecca vinner tycker att hon har en utstrålning som få och en personlighet som får en att le. Skulle dock inte bli besviken om Amelie vann, hon är väldigt snygg och verkar ha en sprudlande personlighet även hon, dessutom är hon väldigt föränderbar men kanske något år för ung fortfarande (bara 16år). Låter kanske lite dumt men av någon anledning har jag lite svårt för Jana. Ibland kan jag tycka att hon är vacker som få men ibland tycker jag att hon inte ens ser bra ut. Det är något jag stör mig på hos henne dock. . .

_________________________________________
Update: Jana vann, Rebecca kom 2:a och Amelie kom på plats #3. Schade: Rebecca du hättest es verdient!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar