onsdag 15 juni 2011

Don't talk about my Hef like that.

Jag och min kära ex-mitbewohnerin har väldigt olika killsmak som jag nog nämnt närmare 100 gånger i bloggen (ex. här). Hon gillar yngre killar och jag äldre män (förutom min älskade man och tur är väl det - kvinnor lever oftast längre och om jag då gift mig med en äldre man hade jag haft ännu fler år själv). Det har säkert inte undgått bloggen att jag är ett stort Hugh Heffner fan. IRL är jag värre SMS från igår: 

- Hugh Heffner är singel igen!!!!! Nu har jag min chans: lust att ta en spontan tripp till USA??
- Nope :) !!!!!!!!
- (Försöker även ge min kära ex-mitbewohnerin bra/acceptabla argument) Men tänk va rik jag skulle bli om jag gifte mig med honom ;-))))
- Nej. !!!!!!!
- Hehe :-D :-D
- Så medan du drömmer om en äcklig gammal man så drömmer jag förhoppningsvis om något annat. Sova!! God natt!!

Tur att vi aldrig kommer hamna i luven på varandra när det gäller killar/män men don't talk about my Hef like that ;-)
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar