fredag 17 juni 2011

När ens bästa vän blir ens chef.

Haha, en av mina bästa kompisar hade kunnat bli min chef. Var på intervju för ett tag sedan men tackade nej dels på grund av dåliga "arbetsförmåner/arbetsförhållanden/arbetskonditione/eller vad det heter" men mest på grund av att chefen flörtade med mig och var lite för påträngande och kände inte riktigt att jag kan jobba med honom som chef. Idag fick jag veta att en av mina bästa vänner här i Düsseldorf ska på intervju och stället är för positionen som "min chef". Det hade vart riktigt intressant om jag tagit jobbet och han nu fått jobbet som min chef. Det är en av de enda av mina vänner som jag tror att jag skulle kunna jobba tillsammans med - vi tänker väldigt lika när det kommer till jobbmoral.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar