fredag 10 juni 2011

Hangover 2.

Bio ikväll: Hangover 2. Är det illa att jag somnade under ettan och inte kommer ihåg något från den? Kommer jag att förstå alla skämt *ironi*.

Så nu sminka mig, byta om och borsta tänderna. Borde kanske städa upp lite hemma också man vet ju aldrig om man får oväntat besök i natt. . . Nej, jag menar inte herrbesök (är ju lyckligt gift med Härra Kummitus) men A's kille är bortrest vilket betyder att hon sover hemma men vilket innebär att min lägenhet ligger på vägen hem för henne och hon brukar komma förbi och ta ett glas vin/vatten (beroende på alkoholnivån) och gå på toa innan hon går hem.

Jummie iaf en sjukt snygg man att vila ögonen på. . .

______________________________________________________________________
Update: Kort recention av Hangover 2. Den var helt OK - skrattade mycket men den var relativt billig om ni förstår vad jag menar.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar