onsdag 29 juni 2011

Lever men bara halvt.

Semester i Sverige med ett super trevligt bröllop, tid med familj och vänner är vad jag har haft för mig den senaste tiden. Kom hem i måndags natt. Det första som slog mig var hur bäcksvart det var redan kl 23.20 när vi landade. Att det är sådan skillnad har jag inte tänkt på tidigare - coolt det där med olikheter.

Nu två dygn senare kan jag fortfarande inte somna. Har sammanlagt inte sovit mer än 5 timmar sedan måndag morgon. Därav halvt levande. Försökt har jag gjort med allt: läst tråkig bok, sett på film, legat o blundat, försökt mig på avslappningsövningar, inte druckit kaffe (visserligen blev det cola igår eftermiddag/kväll men det borde inte påverka). Hjälp mig! Låt mig sova! Låt mig släppa alla tankar o funderingar jag har!

Förhoppningsvis god natt!!

Min älskade brud! Hon var så fin - vackraste bruden i världen :-)

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar