lördag 26 juni 2010

Pure sex.

Igår såg jag riktigt bra ut. Allt var perfekt: hår, smink, kläder, humör. Att få komplimanger hit och dit var trevligt tills det blev senare på kvällen och folk fullare.
- You look like pure sex.
- Min säng eller din?
- Jag behöver bara 20 minuter av din tid och du kommer inte ångra det. Jag är sjukt bra i sängen.
- Du är super sexig. Kan vi gå hem tillsammans?
Var några av kommentarerna som jag fick av främlingar utan att växlat ett ord eller en blick med dem innan. Till och med inne på McDonalds fick jag inte vara i fred: kommentarer om hur snygg jag var av både personal och andra gäster. Då är det inte kul längre. Inte heller är det kul att behöva knäa en kille på vägen hem för att han inte låter bli en eller ha vakten på stället komma fram till en med jämna mellanrum för att fråga om det är OK eller om någon behöver bli utslängd (syftandes på de dräglande männen/killarna).
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar