tisdag 8 juni 2010

Cause you're the angel of my heart. Sometimes the Devil in the Dark.

Köpte en t-shirt i Estland (för kanske 10 år sedan) som hade texten Angel on the outside skrivet på framsidan och Devil on the inside på ryggen. Min dåvarande kille och alla som inte var någon av mina bästa vänner tyckte att det inte stämmer för jag är en ängel både på insidan och utsidan. Om de bara visste. På den tiden var jag verkligen ingen ängel. Kom bara undan med allt på grund av mitt oskyldiga utseende.

2009 var jag utklädd till en djävul en av dagarna på Karnevalen. Då fick jag flera kommentarer som: "Det är meningen att man ska klä ut sig på karnevalen" och "Äntligen visar du ditt riktiga jag".

Nyligen hörde vi låten "Don't belive" med Mehrzad Marashi (Tyska idols vinnare). En del av texten är: Cause you're the angel of my heart. Sometimes the Devil in the Dark. Direkt fick jag kommentaren "Det är dig det handlar om. Du verkar vara en ängel men i själva verket är du nog en djävul eller du kommer undan med att vara en djävul för du ser ut att vara en ängel".

Vet inte vad som har hänt för nuförtiden är jag en ängel i jämförelse med när jag var yngre men det är nu som folk tror att jag är en djävul eller säger de det för att de tror sig veta att jag är en oskyldig ängel?


This is the real me - I'm an angel of your heart.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar