tisdag 9 februari 2010

Han är förbannad. Hon är förbannad.

Han är förbannad. Hon är förbannad. ”Han är en idiot” säger hon. Jag säger att jag inte tycker det. ”Hon är så otroligt irriterande” säger han. De kan inte kommunicera med varandra. Lyssnar på båda (skulle helst slippa). Tycker att båda har både rätt och fel. Varför kan de inte bara ta och prata med varandra? Han föreslår att d ska ses och prata hon säger ja men kommer på någon ursäkt och avböjer. Får höra av dem båda att de är sura på varandra. Har inte valt sida försöker att inte lägga mig i. Orkar inte mer. Känns som om jag kommer att explodera. Han säger att vi aldrig ses mer. Jag säger att jag inte träffat speciellt många på senaste tiden. Han säger att det är hennes fel. Jag säger att hon inte har något med det att göra. Han säger att vi kommer att förlora kontakten om det fortsätter så här. Jag säger att jag tycker om honom och att jag hoppas att det inte kommer bli så att vi alla ska kunna umgås. Han säger att han tycker om mig med, men att han inte tror att hon kommer sluta isolera. Jag ger upp. Orkar inte mer.
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar