torsdag 25 februari 2010

Aldrig mer alkohol

Igår skulle jag bara dricka Cola... Så blev det tyvärr inte :-
( massor av sambuca o två cocktails senare låg jag vid halv fem tiden
i sängen. Mådde inte bra... Aldrig mer alkohol... I helgen ska jag
hålla mig till Cola. Jag kan ha kul iaf - vissa märker inte ens att
jag inte är full ibland när jag är nykter :-) sitter hos frisören
just nu o känner att jag helst skulle vilja ligga o dö på soffan
hemma. Kolla på tv o förhoppningsvis sova lite har inte sovit en
endaste blund i natt o känner mig mer död än levande just nu :-( en
vän ringde o grät i telefonen i morse 2 timmar grät hon, visste inte
vad jag skulle göra orkade inte vara tröstande men samtidigt behövde
hon mig min kära vän. Varför händer allt idag? Får man sova hos
frisören när han håller på med ens hår?

Sent from my iPhone

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar