onsdag 20 januari 2010

Tänk innan du säger något

Hjärnan hänger fortfarande inte riktigt med idag. Jag trodde att min i gymnasiet väldigt homofoba vän som vid 23 års ålder aldrig ens kysst en tjej äntligen kommit ut ur garderoben när jag såg den här statusen på msn.



Så när han skrev till mig kunde jag inte låta bli att fråga. . .


. . . ja du hur ska man förklara att man hela livet trott att han är gay?? Som tur är tog han sanningen bra men har tyvärr (för alla snygga gay-killar) träffat en tjej, schade o tydligen har han själv oxå funderat på om han är det ;-)

Slutet gott allting gott. The end!


Signatur V

1 kommentarer:

Stina Emman sa...

Haha, ojdå.. Detdär var lite pinsamt kan jag tänka mig men ibland finns de såna som verkligen man tror är lagd åt andra hållet fast det visar sig vara helt fel.
Men en rolig sak var det för mig som läste :P

Skicka en kommentar