måndag 18 januari 2010

Ledsen, besviken o irriterad - F**k

Blir så otroligt ledsen, besviken o irriterad. Vi har pratat ett tag om att gå på en föreställning Rock the Ballet, senast idag pratade vi om det o pratade om ett visst datum. Någonstans i mitt huvud kände jag att det datumet "lät bekant" men jag kunde verkligen inte komma på vad det var då. . .

Många timmar senare från ingenstans ploppar det upp: jag har lovat att gå på en annan grej den kvällen :( :( :(

Vill gå på båda men de äger rum precis samtidigt. Har som sagt lovat bort det datumet o kommer att gå på det jag lovade först men jag är så otroligt ledsen, besviken o irriterad!!

Na ja, sådant är livet o kanske kan hitta ett annat datum att gå på Rock the Ballet för där finns det möjligheter får dock kolla om det är någon annan som går mig mig det datumet för resten går då när vi sagt att vi skulle gå. . . Någon som är sugen?
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar