torsdag 14 januari 2010

Det perfekta jobbet

2010 har mitt huvudmål vart att leta nytt jobb. Det finns väldigt få ställen som är något för mig o så i förrgår hittade jag det perfekta jobbet. Jag hoppas att jag tack vare min profil från Uni o praktikerna kan ge mig iaf 0,1% chans att få det jobbet o inte minus 100% som på de andra ställena som finns lediga. Antingen ska man vara chef eller ha ca 10 års erfarenhet. . . Jag är/har varken eller ännu :-(
Har sovit 2,5 timmar i natt för att jag satt och pillade med ansökningen. Inte blev jag klar :-( men det ska jag få klart nu på morgonen hade jag tänkt. Vill att den ska vara perfekt, men det är svårt att veta vad det är de söker. . . Önska mig lycka till o håll tummarna för att 2010 ska bli ett kanon år!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar