onsdag 6 januari 2010

Inte den mest patetiska i alla fall

Jag har inte haft ett liv idag (läs: är trött o hängig). Jag har letat efter filmer o information om, om Michael Jackson fakeade sin egen död, patetiskt tycker jag egentligen (läs: tror verkligen inte på det, men i brist på annat. . .), men vad ska jag göra är trött. Gav upp o gick in på bloggportalen för att se om jag ramla in på någon intressant blogg. Min blick drogs till mest sökta "termerlådan" åter igen blev jag förvånad: Kissie har tagit över Sverige (behöver inte ens bo i landet för att veta vem det är o att hon är ??stor?? i bloggvärlden). . . eller ja det är efter Kissie o hennes privata blogg (??) folk söker. Insåg att jag inte var den mest patetiska i alla fall - Michael Jackson var/är i alla fall en legend.




Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar