söndag 14 juni 2009

Visst festar vi en del. . .

. . . men det har vart ganska lugnt för min del på den fronten den senaste tiden. Förra helgen blev det spontanfest både fredag o lördag. Den på lördagen var verkligen spontan. Hade egentligen tänkt att inte göra ngt speciellt Lo var här o fikade o sen skulle E komma förbi en stund. Fick för mig att jag skulle messa C o co. o höra vad de skulle ha för sig. Dricka lite öl. Sugna på att komma?? Jag o E bestämde oss för att en sväng kan vi gå förbi. Jag hade dåligt samvete för att jag vart så trött dagen innan o E kände att det skulle vara kul o träffa alla för att det var så länge sedan sen sist för honom. Sagt som gjort (jag i världens största o bylsigaste polotröja) knatade vi iväg till M o S med vårt vin. Det blev en riktig brakfest o ut på krogen gick vi oxå (vid 3 typ, haha. . . Tack veta Tyskland att man kan gå ut så sent o att det fortfarande finns massa ställen att välja på. . . ) jag i min tjocka tröja kan lova att jag svettades mängder när vi gjorde dansgolvet osäkert!! Kul var det - spontant är bäst!!!


KÄRLEK!!!!
Limbo hann vi med oxå, hehestången matchar As klänning ;-)

Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar