söndag 14 juni 2009

Placebo

Jobbar fortfarande på att försöka ladda in bilder från mobilen till datorn men nej blondinen schatzlein klarar tydligen inte av det. . . Helt ärligt orkar jag inte engagera mig i det, fast samtidigt vill jag ha bilderna från konserten =)
Japp, jag har tydligen helt missat att tala om vad det var jag o L var på i Köln. . . Det var en Placebo-Konsert! Shitans, va bra den var blir helt varm i kroppen av att tänka på den. Resan dit gick ju helt ok körde en del fel i Köln men vi kom fram o kom så att vi fick relativt bra platser oxå. L ville ju att Brian skulle se henne (hehe, hon är lite smått (det är en underdrift) betuttad i honom). Jag är så otroligt glad att hon frågade mig om jag ville följa med =)
Biljetterna var minst sagt svåra att få tag på de kunde man nämligen bara vinna på 1Live, dagen innan konserten fick hon reda på att det gick o köpa några få biljetter (vilket hon gjorde til oss). Det var super shit, jag hade planerat en lugn hemma kväll, men så fort hon ringde kvällen inna o frågade om jag fortfarande var intresserad så tackade jag JA!!!!!!
Bilder från 1Live eftersom jag som sagt inte har laddat över mina ännu.




Svensken: Stefan från GBG.




Den nya trummisen som jag inte kommer ihåg namnet på.


Låtlistan: gamla låtar blandade med nya. KANON!!


Den nya celloisten (eller vad det nu var hon var) men coolt nytt sound blev det på dem gamla låtana med henne som tillskott - Me loved it!




Allas älskade Brian. Hmmm, kanske inte min dröm man precis men att se honom på scenen gjorde så att det kändes som om jag t.o.m. tyckte att han var snygg bara för att han är så cool o bra. Egentligen är väl Stefan mer min stil (han är ju manligare till utseendet).


Publiken var helt vild, det var helt oförglömligt!! Vi stod typ bredvid han i randig tröja till höger, så långt fram o precis framför Brian. Först hade vi ställt oss på andra sidan men sen slog det oss att B brukar stå till höger om Stefan (från deras håll sett) så vi bytte när vi fortfarande hade chansen, heheh. . . Det sjuka var att framför oss stod en jäääääättelång man o bakom oss en ännu längre. Jag på mina 170+7cm klack var ändå ganska lång men såg ut som en pygme i jämförelse med dessa två herrar. . . L som dagen till ära inte hade klackar (motivationen då kan man rocka loss bättre) är riktigt kort jag skulle gissa att hon är 160cm. Hon nådde männen till bröstet om ens det, haha. . . Men såg o rockae loss gjorde vi ändå =)
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar