söndag 14 juni 2009

Happy B-Day E, nu är du gammal, haha. . . Kommer från mormor själv ;-)

"Lånade ut" min lägenhet till Es födelsedagsfirande. Han har nämligen en Mitbewohner som är människoskygg o väldigt speciell (E har fått en speciell stol som han får sitta på de andra är för dyra för att han ska få slita på dem), så han kunde inte bjuda hem folk till sig. Jag erbjöd honom om att om det inte var mycket folk som kom o om det bara gälde att äta tårta o dricka ett glas vin innan vi skulle ut o äta så skulle jag fråga min Mitbewohnerin om det var ok om vi hade lite folk över. Hon skulle vara bortrest då men hon var ok med det (synd att hon missade det bara, men när det är ganska spontant så kan man förvänta sig att folk inte kan). Det blev lyckat o som tur var lugnt ;-) Middagen på Himmel und Ährd var som vanligt för stor men jättejättegod!!
Lyckad B-Day E!!! Ska tilllägga att E bakat morotskaka o att den var den godaste jag någonsin ätit, mums!!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar