torsdag 4 juni 2009

Den perfekta lägenheten

Vi hittade en perfekt lägenhet igår. Den är verkligen super o om vi båda skulle ha fast inkomst skulle vi t.o.m. ha råd med den =) Det skulle inte vara det billigaste alternativet men det skulle verkligen vara ett super läge som den ligger på - nära till allt!! Den har balkong o inbyggt kök, dessutom så är den provisionsfri. Går inte att vara bättre tycker jag, men först ska vi skaffa jobb. . . Fast man kanske ska gå o kika på den om den verkligen är lika underbar i verkligheten!! Jag vill längtar bort från den jag bor i nu. . . Längtar efter att bo med min älskade älskling!!
Signatur V

2 kommentarer:

bröllopsbloggen sa...

hoppas att de löser sej och ni får er lägenhet..
finns inget jobbigare när man bor där man inte trivs längre

ha en bra helg

~ Kiss and Tell ~ sa...

Tack =) haller oxa tummarna att den finns kvar när det väl är dags *ler*
Lägenheten vi bor i nu har vart en tillfällig övergangs lägenhet fran början, sa den har aldrig vart nagon jag trivs i tyvärr... Mitbewohnerínnen o jag behövde akut en lägenhet eftersom vi skulle stanna kvar sa vi tog första bästa =)

Skicka en kommentar