söndag 18 oktober 2009

Strålningen från mobiler är LIVSFARLIGT

Tänk va olika man kan vara. . . Guiden från utställningsturen idag höll ett långt "föredrag" om hur farligt det är med mobiler o dess strålning. Absolut jag förstår att det inte är bra att sova med mobilen bredvid huvudkudden som jag ofta gör eller att prata i den så mycket som många gör (ja ja, jag är inkluderad i dessa "många"), men jag blir så nego när jag hör sådant o att de skapat konst för att folk ska förstå hur farligt det är o att de under denna tur tar ca evigheter till att prata om det. . . Jag vet att jag överreagerar men asså jag blir irriterad o agerar som ett barn o vill ta fram mina mobiler (ja, plural) o prata i dem bara för att trotsa ;-) Det gjorde jag inte, men det kliade i fingrarna, hehe. . .




Varningsskylt (klicka på bilden för att förstora om du känner intresse för att läsa hur farligt det är med mobilen. . . obs! Tyvärr är texten på tyska).


Det otroligt fina konstverket om ska avskräcka dig från att använda mobilen. Jag har nog haft en av varje mobilsort som finns där. Japp, jag är en juppy (eller ur det stavas) wannabe =D
Signatur V

1 kommentarer:

härra Kummitus sa...

Men baby, du glömde flera bokstavar där. Kanske dina hjärnceller är lite strålskadade :P

Skicka en kommentar