lördag 17 oktober 2009

Fotboll i Bielefeld för några helger sedan. . .


. . . jag o min kära x-mitbewohnerin låg typ o sov. . . Det tyckte Cs teammates var lite, hmmm, konstigt tror jag för de hade iaf frågat honom om vi seriöst sov ;-) hahah, dessa semisvenskar =D . . .


. . . drack gjorde vi oxå. . .


. . .killarna fick sköta springandet. . .


. . . efter ett tag fick min kära x-mitbewohnerin dåligt samvete o gick o fotade lite närmare. . .


. . . efter matchen posade C lite för oss ;-) Shit vilken underbar helg det var!!!! Det måste vi göra om!
Signatur V

2 kommentarer:

Kära X-Mitbewohner sa...

D skrev ju till mig att vi inte såg de rosa kalsongerna för att vi sov.. :D

~ Kiss and Tell ~ sa...

hahh, aldrig att han hade på sig dem för skulle han det skulle vi vaknat av den neon rosa färgen ;-)

Skicka en kommentar