onsdag 7 oktober 2009

Facebook

Är det normalt att ens pojkväns/mans ex-kärlek (typ) lägger till en på facebook som vän när hon inte ens lagt till min MAN?? Nej, inte speciellt normalt. . . Hon inte klarade av att ens träffa mig när han o jag blev tillsammans, fast hon var förlovad med en annan.
Är det normalt att hon sprang iväg varje gång hon såg mig komma för att hon (förmodligen kommer inte på någon annan orsak) inte klarade av att träffa mig o detta inte bara en gång utan 3 GÅNGER!! Vi stämde träff alla tre han o hon kom från seminarium o jag skulle möta upp dem. Varje gång när hon såg mig komma mot dem, så sprang hon iväg utan att säga ens hejdå till min älskling. Några dagar senare frågade hon igen om vi vill gå o ta en fika med henne. . . Vad händer hon springer iväg igen. . . Weirda människa sätt dig inte i sådana situationer om du inte kan hantera dem o framförallt lägg inte till MIG som vän på facebook x-antal år senare. . . Helt seriöst!!!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar