torsdag 8 oktober 2009

Jobb, jobb o jobb. . .

Då ska man börja söka jobb då. . . Jobbigt värre, snacka om att jag gör allt för att slippa det just nu. . .
Men det är mycket viktigare att googla:
- iPhone priser (en telefon som jag ändå inte kan köpa förens jag skaffat jobb)
- kolla möbler till nya lägenheten (som jag ändå inte kan köpa förens jag skaffat jobb)
- kolla utlandssemester (som jag ändå inte kan betala förens jag skaffat jobb)
- kolla vart jag kan beställa UGGsen jag vill ha (som jag ändå inte kan köpa förens jag skaffat jobb)
- leta vinterjacka (som jag ändå inte kan köpa förens jag skaffat jobb)
- . . .
Ja ni ser hur viktiga saker jag gör istället för att söka jobb. . . Jag är allt bra dum ibland, sök jobb sen kan jag roa mig med annat =)
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar