torsdag 8 oktober 2009

Imorgon gäller det

Förhoppningsvis ska vi skriva på kontraktet för lägenheten imorgon klockan 19. Jag hoppas verkligen att det blir av o att inget strular!! Skulle egentligen fått den här lägenheten tidigare men när vi skulle bestämma datum för påskrift av kontraktet fick ägaren plötsligt för sig att hans mamma kanske skulle flytta in istället. . . Det tog nästan en månad för honom att bestämma sig att hon inte skulle det o att vi skulle få lägenheten. KAOS!! Egentligen vill man inte ha lägenheten efter så mycket strul, men eftersom det inte finns någon annan lägenhet i Düssan som vi (läs: jag) vill ha, så bestämde vi oss för att ta den här iaf. Jag måste erkänna att jag inte kommer att kunna känna mig säker förens vi skrivit på allt. . . Så please håll tummarna!
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar