tisdag 21 september 2010

You're nobody until you're talked about.

Don't believe everything they tell about me. Allt som sägs är inte sant - jag lovar. Fråga om det är något du undrar över. Det gjorde Big Al efter förrförra (?) helgen: "Trodde inte att det stämde men eftersom x men även xx sa det och jag sett det jag sett. Ville jag fråga dig om sanningen.". Sanningen är att det skulle kunna vara sant ibland önskar jag att det vore så och en gnutta sanning finns det i det men det är inget de behöver veta. . . Blev lite förskräckt när jag insåg att personer jag känner så ytligt pratar om mig men samtidigt uppskattar jag att Big Al vågade fråga. När jag berättade för N sa hon bara "Schatz, you're nobody until you're talked about.".

Signatur V

2 kommentarer:

Kadri sa...

man ska nog inte tro på hälften som sägs bakom ryggen

sv. haha väntar du ? det kommer snart jag låvar

~ Kiss and Tell ~ sa...

Hehe, man ska tro på PRECIS allt :D :D

Skicka en kommentar