tisdag 21 september 2010

MVH kvinan med superkrafter.

Egentligen borde jag sitta och plugga men jag kan inte låta bli att skriva. Det kliar i fingrarna, det är alltid så när jag är hemma och är sjuk: koncentrationen på plugga är inte till 100% (tycker ju så otroligt synd om mig själv), så tankarna flödar. Tror att min ofrivilliga-bloggpaus-pga-bloggtorka är förbi. Snart får jag veta var min kamera är då blir det mer bilder igen. Har hunnit med mycket (trevligt - tack) idag och klockan är inte ens 9 (på morgonen). Nu blir det tyska grammatik och syntax i några timmar för hela slanten. Kanske borde göra som Monica (i vänner) och skriva ut egengjorda diplom till mig själv på datorn.

MVH kvinnan med superkrafter.


Jag=en blond Monica? Ibland kanske!?
Signatur V

0 kommentarer:

Skicka en kommentar